Privacy policy
Deze website respecteert de privacy van alle gebruikers van deze website. Persoonlijke informatie die u invult, wordt vertrouwelijk behandeld. Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen behandelen, hebben we enkele gegevens nodig: uw voor- en achternaam, telefoonnummer, e-mailadres, afleveradres en betaal- en bestelgegevens.
Indien wij uw gegevens nodig hebben voor andere doeleinden, zullen wij hier steeds toestemming voor vragen.
Om uw bestelling te kunnen verzenden, dienen wij enkele persoonlijke gegevens door te geven aan derden, bijvoorbeeld Bpost. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.
Cookies
Deze website gebruikt cookies om u te herkennen bij een bezoek op onze website. Het zijn kleine deeltjes informatie die door uw browser op uw computer worden opgeslagen. Ze stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Bij het bezoeken van onze website gaat het om informatie rond persoonsidentificatie.
Bestellen & betalen
Heeft u één of meerdere items gezien die u graag wil bestellen? Volg dan het onderstaande bestel-stappenplan.
Stap 1: Voeg items toe aan uw winkelwagen.
Wanneer u een item ziet dat u graag wil bestellen, gaat u naar ‘shop’. Daar kan u een afbeelding naar keuze aanklikken. Door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te drukken, wordt het item in je winkelwagen geplaatst. U kan ervoor kiezen om verder te shoppen of om de items in uw winkelwagen te bestellen.
Let op! Zolang de bestelling niet is geplaatst, zijn de items in uw winkelwagen niet gereserveerd voor jou. Wacht dus niet te lang met het bestellen van uw gewenste items.
Stap 2: Ga naar uw winkelwagen.
Indien u klaar bent met items uitkiezen, gaat u naar uw winkelwagen. Rechts onderaan ziet u een symbool van een winkelmandje. Daar krijgt u nog eens een overzicht van alle geselecteerde items. Het is nog mogelijk om items te verwijderen uit uw winkelwagen of u kan er ook nog extra aan toevoegen.
Bent u zeker dat u klaar bent met shoppen? Klik dan op “Veilig Afrekenen”.
Stap 3: Vul uw gegevens in en betaal de items.
Om de gekozen items naar u toe te kunnen sturen, hebben we volgende informatie nodig:
- Factuuradres/verzendadres
Vul uw voornaam, naam, telefoonnummer, e-mailadres en de juiste adresgegevens in waarnaar het pakketje verzonden moet worden.
Let op! U bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van deze gegevens. Indien deze gegevens foutief zijn ingevuld, zijn we niet verplicht om de bestelling opnieuw op te sturen naar het juiste adres. Wanneer blijkt dat er een foutief adres werd ingevoerd en het pakket terug bij ons terecht komt, worden er wél verzendkosten aangerekend om de bestelling alsnog naar het juiste adres op te sturen. We brengen u hiervan op de hoogte via e-mail.
- Verzendkosten
Naar een adres in België: 6,90 euro
Naar een Bpost afhaalpunt in België: 5,60 euro
Naar een afhaalpunt in Nederland: 12,95 euro
- Gewenste betaaloptie
We bieden twee betaalmogelijkheden aan om uw bestelling te kunnen plaatsen: Bancontact en iDEAL. Kies zelf welke betaaloptie de beste is voor u.
- Controleer grondig uw bestelling
Indien u alle nodige informatie heeft ingevuld en de manier van betalen heeft aangeduid, controleert u best nog eens alle ingevulde informatie. Klopt alle informatie? Klik dan op “Bestelling Plaatsen en Betalen” om de bestelling definitief te plaatsen.
Verwerken van uw bestelling
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en wij de betaling hebben ontvangen, beginnen we aan het verwerken van uw bestelling. Dit houdt in dat we zorgvuldig uw items verpakken en deze naar een postpunt van Bpost brengen.
Belangrijk! Digitale downloads verschijnen meteen na betaling in uw account. Telkens wanneer u zich op deze website aanmeldt met uw persoonlijke login, zult u de aangekochte digitale bestanden zien verschijnen en heeft u de mogelijkheid om deze te downloaden.
Uw bestelling annuleren
Het is mogelijk dat wij niet in staat zijn om uw gekozen en bestelde items te leveren, om welke reden dan ook.
Wanneer deze situatie zich voordoet, zal u een e-mail ontvangen met de annulatie van uw bestelling. De betaalde waarde van de items komt gemiddeld binnen de 14 dagen terug op je rekening. Als klant heeft u niet het recht om een schadevergoeding te eisen voor uw verlies dat het gevolg is van deze annulatie.
We doen er alles aan om na het plaatsen van uw bestelling zo snel mogelijk aan de slag te gaan met het verwerken van de bestelling. Het is daarom niet mogelijk om als klant een bestelling te annuleren. Eens de bestelling is geplaatst en betaald, zullen de gekozen items geleverd worden. Deze items kunnen niet teruggestuurd worden. Het is dus noodzakelijk om goed na te denken over uw bestelling vooraleer u deze plaatst.
Levertijd
Voor producten van het project ‘Een rugzak vol tranen’ houdt u best rekening met een levertijd van minstens 8 weken.
Naar gelang van het aantal bestellingen kan de levertijd wat oplopen. Wij houden u via mail op de hoogte.
Voor andere materiële producten wordt er een levertijd van 6 werkdagen voor ogen gehouden.
Het is mogelijk dat de verzending iets langer duurt tijdens drukke periodes of wanneer er vertraging is bij Bpost.
Kan ik items retourneren?
Indien uw geleverde bestelling geen fout bevat, kan u de items niet terugsturen naar ons.
Het kan wel voorvallen dat we het verkeerde item hebben verpakt en verzonden of dat het item een fout bevat. In dit geval stuurt u binnen de twee dagen na ontvangst een e-mail naar info@juflaure.be met de volgende informatie:
- Naam en voornaam klant
- Ordernummer
- Foto van fout geleverde item
- Naam van het gewenste item
We zullen u zo snel mogelijk verder helpen. De retour van dit item en het verzenden van het correcte item gebeurt op kosten van ons.